Otsimootoritele optimeerimine (SEO)

MIKS ON OTSIMOOTORITURUNDUS JA KODULEHE OPTIMEERIMINE (SEO) TÄHTIS SINU VEEBILEHE JAOKS?

Toome ühe näite, mis hõlmab väikest osa SEO-s ja internetiturunduses.

Kasutame näitena ettevõtet, mille põhieesmärgiks on müüa rehve. Teenuseid reklaamitakse raadios, plakatitel ja kasutatakse välireklaami. Kasutades nimetatud reklaamikanaleid, ei ole võimalik reaalselt hinnata, kui palju raha see sisse tõi või kui palju sellega kaotati. Internetiturunduses on need tulemused mõõdetavad, näete reaalselt reklaamile kulutatud kulude ja tulude suhet.

KUIDAS NÄHA, KUI PALJU INIMESI ON SINU TEENUSEST HUVITATUD?

Kui meie näite korral vaadata, palju inimesi internetist rehve, rehvivahetust või muid sarnaseid pakutavaid tooteid märksõnade järgi otsib, on Google'i tulemused järgmised:

Allikas: Google AdWords: Keyword Tool. Veebruar 2010, Exact match (Täpne vaste). Kui valida mittetäpne vaste, siis statistilised otsitulemuste numbrid on veel suuremad!
Allikas: Google AdWords: Keyword Tool. Veebruar 2010, Exact match (Täpne vaste).
Kui valida mittetäpne vaste, on statistilised otsitulemuste numbrid veel suuremad!

Eelnevast tulenevalt veendu oma tegevusalas enim kasutatud märksõnades ning pööra veebilehe tekstide koostamisel ja linkide ülesehitamisel tähelepanu nendele sõnadele. Vaata lähemalt, kuidas kodulehe sõnu tekstidesse kirjutada, meie internetiturunuse nõuannete sektsioonist.

KUIDAS SHIRT24.EE SAAVUTAS 100% KÄIBEKASVU OTSIMOOTORITES ESIMESE KOHA SAAVUTAMISEGA.

Need on reaalselt inimesed, kes otsivad just neid teenuseid, mida käesolev firma pakub või võiks pakkuda. Kui rehvitöökoda otsingust välja ei tule või on tagumisel positsioonil, siis tegelikult ta kaotab raha. Kuidas? Sest inimene, kellel on huvi vastava toote/teenuse vastu, ei leia teda lihtsalt üles ja läheb konkurendi juurde. Antud kohal käsitleme teenimata jäänud raha kui kaotatud raha. Saame konkreetse näite tuua, kus www.shirt24.ee koduleht saavutas üle 100% käibekasvu ainuüksi tänu sellele, et ta saavutas otsimootorites esimesed positsioonid.

Selleks tehti järgmised kodulehe turunduse tegevused:

  • loodi uus veebileht, mis võimaldas tehniliselt kodulehe märksõnadele optimeerida
  • kodulehe tekstid optimeeriti vastavalt soovitud märksõnadele
  • korjati sissetulevaid linke (ehk võimalikult palju teisi lehti lingiks sinu lehele) nii palju kui võimalik
  • püüti saada suurem lehe külastatavus
  • loodi sisud, et kodulehe külastaja ei läheks lehelt kohe ära (vähendati bounce rate'i ca 20%)
  • nagu näed, ei kulutatud sentigi reklaamile ega muudele reklaamikuludele. Kui koduleht võimaldab tehniliselt otsimootoritele optimeerimist, on võimalik peaaegu olematute kulutustega tõsta oma ettevõtte käivet ja ka tulusid.

Kui sind huvitab täpsemalt, kuidas seda tehti ja kaua aega läks, võta meiega ühendust ja räägime sulle, mis konkreetsed etapid läbiti, et seda kohta saavutada.

KUI TÄHTIS ON TEIE ÄRILE, ET ASUTE KOHE SISSEKÄIGU JUURES, MITTE KORIDORI LÕPUS VIIMASES BOKSIS, KUHU JÕUAB AINULT 30% HUVILISI?

Kui minna turule, on teadatuntud tõde, et kõige tähtsam on turul müüjate seas asukoht. Ka vanalinna restoranide ja peaeegu kõikide äride juures on see väga oluliseks aspektiks. Internetiäris on tähtis, mitmendad te olete otsimootori tulemustes. Oleme oma kodulehe turunduse rubriigis toonud välja mitmeid õpetusi ja nippe, kuidas seda kõike saavutada. Samuti oleme soovi korral alati valmis sind tasuta nõustama ja rääkima, kuidas saad oma kodulehe olukorda parandada, seda isegi siis, kui sa meie käest teenust ei telli.

Ärisaladus - kuidas kodulehti otsimootoritele optimeeritakse?

  • Kodulehe otsimootoritele optimeerimine
  • Kuidas saada Google'is esimeseks?
  • Millised kodulehetekstid toimivad ja millised mitte?

Tellides meilt veebilehe, saad otsimootoritele optimeerimisalase (SEO) nõustamise tasuta.

Oled mõelnud, et mida täpselt tuleb teha, et sinu veebileht otsimootorist hästi välja tuleks? Tegemist ei ole raketiteadusega, vaid tuleb jälgida mõningaid lihtsaid reegleid tekstide kirjutamisel. Räägime sulle töö käigus välja otsimootoritele optimeerimisega tegelevate ettevõtete ärisaladused.

Kui sind huvitab otsimootoritele optimeerimine, siis võta meiega ühendust või vaata õpetusvideoid.

Küsi otsimootoritele optimeerimise abi ja nõu

Üllar Tamm

Üllar Tamm

TEL: 7 441 365, GSM: 53 312 030,
info@artmedia.ee

Mis on SEO (ehk otsimootoritele optimeerimine)?

SEO (search engine optimization) tähendab eesti keeles "Kodulehe otsimootoritele optimeerimine". Kodulehe valmistamine sisaldab endas sisumaterjalide ja koodi ülesehitamist kujul, mis on otsimootoritele paremini loetavad ja mille tulemusena saate parema tulemuse otsimootorites.