Miks kodulehe tegemine ühes kohas maksab 500, teises 1500 ja kolmandas 5000 eurot?

Video teksti kokkuvõte

Kust tuleb nii suur hinnavahe sisse?

Kui sa oled firmajuht ja tahad endale firmast-teenused-kontakt kodulehte tellida ja esitad hinnapäringud, siis võidki saada sellise  hinnasuurusjärgu vahega hinnapakkumised. Tegelikult firmades programmeerimise tunnihind on enam-vähem sama. Vahe tuleb sisse sellest, et kodulehe tegemisele lähenetakse erinevalt. Ja nii töö kui hind tehakse erinevatel alustel. 

Kui sa võtad odava paketi, siis sulle tehakse koduleht valmisdisaini ehk template peale. Valmisdisaini pannakse sisse sinu logo, pildid, sisu ja saad enam-vähem omanäolise lahenduse, mis baseerub valmisdisainile. Sealt saavutataksegi efekt, et disaini ja küljendust otseselt ei pea tegema, vaid need on valmislahendustena. Ja tehnilise teostuse ajakulu on väiksem. Odava paketi puhul ei süveneta turunduslikesse elementidesse nagu kuidas lehte toimima saada jms. 

Keskmise hinnapaketi juures mõeldakse sinuga kaasa, et kuidas leht hiljem ka toimima hakkaks. Disain tehakse nullist puhtale lehele uus disain, mis on unikaalne, mõeldud ainult sinule ja kellelgi teisel täpselt samasugust ei tule. Siin töötatakse välja sinu äriloogikast, soovidest lähtuv lahendus. Luuakse kujundus, mis ühtib sinu firmastiiliga.

Kõige kallima paketi puhul on suurem rõhk pandud administratiivsele ja ülesehituslikule kulule. Siin tehakse oluliselt rohkem taustatööd. Sellise kodulehe tegemise lähenemise juures on eelkõige rõhk sellel, et mis on sinu eesmärk ja probleem ja kuidas seda kõige paremini lahendada. Milline on konkurent, kuidas ta turul käitub. Kaardistatakse ära tööd, mida peab tegema, et konkurendist parem olla. Selle juurde käivad kliendiküsitlused, testimised ja muud tööd, mis aitavad kaasa selgitada kitsaskohad ja leida neile lahendused. 

Kui sa oled alustav ettevõte,

siis ma soovitan alustada valmisdisainil baseeruvast lahendusest. Saad professionaalse välimusega lehe, kus haldusliides on sama mis kallimatel lahendustel. Nii saad soodsamalt lahenduse, kus pead ise rohkem aega sisse panema ja sisumaterjalidega rohkem vaeva nägema. 

Kui sa oled keskmise suurusega ettevõte,

siis sinu jaoks on parim valik keskmise hinnapaketi valik. Siin luuakse sulle unikaalne disain, probleemidest lähtuv ülesehituslik lahendus, mis sisaldab ka turunduslikke elemente juba.  Näiteks kui su lehel on külastajaid piisavalt, aga sulle tundub, et nendest külastajatest liiga vähe esitavad hinnapäringu või vaatavad tehtud töid või teevad liiga vähe mingit muud tegevust, siis selline kodulehe tegemise lahendus on sinule kõige parem.

Kui sa oled suurettevõte

ja sinu jaoks väike otsus või toote või teenuse suurem klikitavus määrab juba rahalist võitu või kaotust, siis tuleks vaadata veebilehe tegemise viis, selgitatakse välja kõigepealt kitsaskohad ja leitakse neile lahendused. Siin on suurem rõhk pööratud konversioonile. Kuida muuta rohkem külastajaid ümber suuremaks käibenumbriks ja kasuks. 

KokkuvõtteKs

Tasub analüüsida, et milline lahenduse sinu investeeringut kõige paremini õigustab ja vastavalt sellele valida lähenemine ja hinnaklass. Edasi tuleks sul vaadata, kust ja kuidas sa saad kõige rohkem väärtust ja parema tulemuse ja selle põhjal vali endale koostööpartner oma kodulehte valmistama.


Sul on küsimus või kommentaar teema kohta?

Saan sulle vastata ja abiks olla kui saadad oma küsimuse või kommentaari mulle. Vastan sulle esimesel võimalusel