Kodulehe hind

Kodulehe hinnast olulisem on, kui hästi su koduleht toimib ja mida sa hinna eest saad.

…aga sellest räägime allpool rohkem. Palju maksab kodulehe tegemine? Hind jaguneb peamiselt 3. hinnaklassi.

1) Soodne kodulehe tegemine template kodulehe disainiga.
2) Nullist personaalse disainiga ja turunduslikult läbimõeldud kodulehe loomine.
3) Maksimaalselt kasule ja tulemusele orienteeritud kodulehe tegemise lähenemine.


Valmiskujundusega soodne koduleht

800 €

  • Valmisdisain (template)
  • Veebilehe Mobiilne versioon
  • WordPress kodulehe haldusliides
  • Automaatne otsimootoritele optimeerimine – SEO
  • Veebilehe sisumaterjalide sisestamine
  • Kodulehe ülespanek serverisse

Populaarseim

Turunduslikult läbimõeldud koduleht

1450 €

  • Kodulehe personaalse disaini väljatöötamine (ei kasuta template ehk valmisdisaini alusena)
  • Kodulehe turundusliku lähenemise väljatöötamine
    (tegevusele kutsungid, väärtuspakkumine, inimese eesmärgipärane suunamine)
  • Veebilehe Mobiiliversioon
  • WordPress kodulehe haldusliides (mugavdatakse lihtsamaks kasutamiseks)
  • Sisumaterjalide sisestamine ja lehe paigaldamine soovitud serverisse.
  • Google SEO automaatne pluginaga optimeerimine.

Maksimaalse kasuga koduleht

5700 €

  • Sisaldab kõike, mis eelmistes pakettides
  • Veebilehe strateegia koostamine
  • Konversioonipõhine veenmiselementidega kodulehe disain
  • Veebilehe sisuloome strateegia koostamine (psühholoogiliste faktoritega)
  • Turunduspõhine lähenemine (väärtuspakkumine, tegevusele kutsungid, külastaja suunamine)
  • Veenmispõhine lähenemine (käitumist mõjutavate tegurite kaasamine)
  • Teadlikkusepõhine lähenemine (haarab erinevaid klienditasemeid)
  • Google SEO automaatne optimeerimine

Soovin vormistatud hinnapakkumist

    Paketi valik
    Üllar Tamm

    Üllar Tamm

    E-post:yllar@artmedia.ee

    Telefon:7 441 365

    Üllar on huvitatud, kuidas kodulehe valmistamine tõstab müüki, kaasates selleks SEO-d nii turundust kui ka veenmispõhiseid veebielemente.

    Veebiarendusega tegelenud üle 20 aasta ja kokkupuude üle 700 projektiga on andnud väga laiahaardelise kodulehe tegemise oskusteabe. Töötanud väga nimekate klientidega ja teinud koostööd tunnustatud digiagentuuridega.

    … aga nüüd selgituse juurde. Mis vahet on toodud hinnapakettidel ja kui võtad hinnapakkumisi eri firmadelt, miks ühes kohas kodulehe tegemine maksab 800, teises 2000 ja kolmandas 7000 eurot?

    Kodulehe tegemise hind – palju maksab kodulehe tegemine? Turul on peamiselt kolm kodulehe tegemise viisi.

    Valmisdisainiga (ehk template) koduleht – hind ca 800

    Unikaalse disainilahendusega ja turunduslikult läbitöötatud veebileht – hind ca 1500-2000

    Maksimaalse kasumiga koduleht – kui konkurents on suur. Hind 5700

    Kuidas hinnata eri klassides kodulehe tegijaid?

    Soodsa hinnaga kodulehe pakkujate juures

    Unikaalse disainiga turunduslikult läbimõeldud kodulehe tegijad

    Maksimaalse tulemuse peale orienteeritud kodulehe tegijad ja digiagentuurid

    Siin kodulehe tegemine on protsess, millega tegeleb terve meeskond (turundus, tehniline, disain). Turunduse oskusteave on “peab olema” komponent. Kodulehe hind on tavapakkujatega võrreldes kallim. Vahe tuleb sisse turunduslikust lähenemisest ja kui hästi sisu loomine, strateegia ja lähenemine vastab sinu valdkonnaga. Ettevõtted lähenevad erinevalt. Mõned mõõdavad kodulehe tulemusi, teised orienteeruvad veebilehe konversioonile, kolmandad headele turunduslähenemistele jne. Siinkohal soovitan kuulata just seda, millist nägemust ettevõte pakub. On tal nägemus, kuidas sinu klientidele läheneda ja milline on nägemuse teostus ja eelarve. Paljud ettevõtted kasutavad siinkohal oma müügistrateegiana saadud auhindu. Need kindlasti näitavad, et suudetakse loovalt mõelda ja ollakse hea käega disainis, aga ei taga veel tingimata rahaliselt head tulemust. Tihtipeale tulemuse tagavad hoopis lihtsamad, testitumad ja töökindlad valmisvalemid.

    Soovitus. Kuula teiste soovitusi. Vaata tulemusi. Kohtu mitme eri pakkujaga ja vaata, kelle ideed tunduvad head. Ära välista ideid, millest kohe aru ei saa, vaid lase selgitada nende sisu, sest seal võib peituda midagi enamat.

    Paraku on nii, et eri hinnaklassides kodulehed toovad ka eri tulemuse.  

    Tellijana võib tunduda, et kas tõesti on tulemustes nii suur hinnavahe? Veebileht on ju veebileht. Kui sa müüd juuksekumme, siis tõenäoliselt sa ei teeni tagasi 5000+ tehtud inversteeringut nii lihtsalt (või üldse). Kui su kodulehe kuu käive on 30 000 ja suudad kasvatada seda 15%, siis suurem investeering tasub väga kiirelt ära ja sisuliselt tahad kaitsta turupositsiooni, et keegi teine sinu käibe kallale ei tuleks. Sellisel juhul on rohkem läbimõeldud lähenemine igati õigustatud ja lihtsamad alternatiivid ei ole mõeldavad. Oluline on leida endale õige partner, kes oskab sulle pakkuda õige lähenemise nii, et sa saad vastavalt eelarvele ka tulemuse.