Müügile orienteeritud
kodulehe tegemine

mis toob tulemuse läbi vähelevinud
turundustaktikate.

See on kodulehe tegemine, mis kasutab kodulehe valmistamise
strateegiaid, millele enamikul inimestel EI OLE juurdepääsu.

Üle 731 kodulehe tegemine on meile usaldatud

4 kõige suuremat põhjust, miks tavalise kodulehe omanikud ei teeni raha ja kuidas seda muuta?

Jagame neid kodulehe tegemise saladusi sinu konkurentidega järgmisel kohtumisel.
Seekord on need sulle allolevalt tasuta kättesaadavad.

1. Su kodulehe tegemine ei ole müügile fokusseeritud

Kodulehe tegemine keskendub mitteolulistele punktidele (kodulehe disainile, kodulehe kiirusele, kodulehe optimeeritusele). Need on kodulehe tegemise juures olulised, aga müügitulemuse toob sulle strateegiline kodulehe ülesehitus, veebilehe turunduslikud elemendid. Kodulehe tegemine, kus komponentide fokusseeritud paigutus annab kokku jutustuse, toob välja eelised ja lisab psühholoogilised mõjufaktorid annavad su veebilehele eelise konkurendi ees.


Paremülesehitus
Kodulehe tegemine ulesehitus

2. Veebilehe valmistamine ei sisalda piisavalt turundustaktikaid

Tavaline veebilehe valmistamine ei sisalda tavaliselt turundustaktikaid. Hubspot State of Marketing report ütleb, et koduleht on nr 2 turundusvahend peale sotsiaalmeediat. Seega on väga oluline, et kodulehe valmistamine sisaldab juba tegemise faasis läbimõeldud ülesehitust ja inimese käitumist mõjutavaid elemente.

  • Heade veebilehtede vamlmistamine kasutab 6+ taktikat. Mitut taktikat sinu veebilehe valmistamine sisaldas?
  • Küsi, kui palju eri lähenemisi ja strateegiaid on kasutusel sinu veebilehel tulemuse toomiseks?

Vaata videost, milliseid lahendusi saad rakendada, kui sul on ees veebilehe valmistamine ja tahad rohkem tulemust

taktikadleiad videost
Kodulehe tegemine - strateegiad parema tulemuse saavutamiseks

3. 80% kodulehtede sisu on kirjeldav, mitte veenev.

Uuring ütleb: keskmiselt loevad kasutajad poole veebilehe teabest ainult nendel lehtedel, mis sisaldavad 111 sõna või vähem (allikas: nngroup.com).

Üle 80% kodulehtede sisulehtedest on teenuse kirjeldused ehk korduvtekstid, mis ei anna kodulehe omanikule eelist ega kasu.

Klient tahab teada, miks sa parem oled kui eelmised 5 lehte, mida ta külastas.

X
Sisude tähtsus kodulehe loomise juures

4. Enamus kodulehti kasutab mittetoimivate eeliste strateegiat

Kui su eelised on “personaalne lähenemine”, “professionaalne meeskond”, siis oled hädas. Need on ülekasutatud eelised, mis ei tundu enam eelistena. Eelised peavad olema unikaalsed.

Toetage oma eeliseid tõenditega: veenduge, et saate oma väiteid oma toote või teenuse eeliste kohta toetada tõenditega, näiteks klientide iseloomustustega.

  • E-poe toote sisestamine majandustarkvarasse

Kas sind häirib mõni järgnev punkt: veebilehe väike liiklus, kodulehe madal tulemuslikkus, raskusi kodulehega tulude teenimisel, raskusi eduka kodulehe turundusstrateegia loomisel ja rakendamisel või raskusi pidevalt muutuva võrgutehnoloogia ja -trendidega sammu pidamisel.

Tunned, et seda on liiga palju, ei suuda seda kõike hallata ja omandada? See on täiesti mõistetav

Meil on mitukümmend lihtsalt rakendatavat strateegiat, mis aitavad sind.

Mis on kõige parem, näitame sulle veebilehe valmistamise strateegia, mis toob tulemuse, ette ära – tasuta.
Alles siis otsustad.

Kuidas sa saad veel parema kodulehe? Vastus: on mustrid, mida tõeliselt edukad kodulehed kasutavad

Ma analüüsisin 100 parimat kodulehte ja e-poodi ning seda, MIDA nende kodulehe tegemine sisaldas.

Neil kõigil on üks ühine joon. Edukate kodulehtede tegemine kasutab rohkem klienti veenvaid turunduselemente ja strateegiaid kui teistel. See võttis aega 20 aastat. Töötades välja kodulehti ja e-poode nii alustavatele ettevõtetele kui sajatuhandeste käivetega e-poodidele, jõudsime lahenduseni, mida meie kodulehe tegemine sisaldab, et saavutada parem tulemus (vastavalt paketile).

  • Art Media Agency projektijuht töötab

Mida tippfirmade tegijad räägivad?

Jõudsime Art Mediani rahuloleva soovitaja kaudu, kes nende tööd kiitis, tänaseks võime sellega nõustuda.

Loe täispikka arvustust

Roland Priimäe

Roland Priimäe

Vanerex OÜ

Gerd ITC OÜ tänab teid väga hea koostöö eest! Kõik oligi nii, nagu lubatud 🙂

Loe täispikka arvustust

Pille Priks

Pille Priks

Gerd ITC OÜ

IT-maailm on täis üllatusi ja selles paremal moel orinteerumiseks on vajalik spetsialistide…

Loe täispikka arvustust

Roland Anton Rand

Roland Anton Rand

Tondiraba Jäähall

Jutte kuulates kodulehe tegijatest, siis minu arust on teil selles osas ikka VÄGA kõva tase.

Loe täispikka arvustust

Raiko Prosa

Raiko Prosa

Mööbliait

Fantastiline tulemus: 24000 külastust kuus ja tellimuskeskusest 1500-2000 tellimust nädalas.
Jüri Sõerd

Jüri Sõerd

Forss

Koostöö Art Mediaga oli lisaks heale lõpptulemusele ka hariv! Tänan ja soovitan!
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas

Mealy

Millised on tehtud tööd ja tulemused?

moobliait.ee

+30%

e-poe käibe igaastane tõus

pgl.ee: 6-nda kuu käive

5x

suurem kui kodulehe kogumaksumus

tellimiskeskus.forss.ee

25000+

tellimust kuus

mahutid.ee

nii palju

hinnapäringuid, et ei jõua ära vastata

Mis on parim – räägime kogu strateegia ette.
Sinu jaoks 0 risk.

Enne projekti alustamist lepime kohtumise, kus räägime täpse sinu kodulehe tegemise strateegia, kodulehe tegemise plaani ja kava, kuidas tulemus saavutatakse. Seda teeme enne veebilehe loomise alustamist. Saad täpse kodulehe tegemise ülevaate, veebi loomise plaani ja info, kuidas kodulehe tegemine tehakse ja millised taktikad millistes kohtades rakendatakse.

Kui sulle plaan meeldib, alustame tööd. Kui ei, soovitame kedagi teist.

Hoiatan. Väga vähesed on peale plaaniga tutvumist loobunud.
On päriselt oht, et sa ei suuda peale koosolekut loobuda teenuse tellimisest 🙂

Kodulehe hind ja valmimise aeg

Template soodne koduleht

(oleme sinuga ausad, me ei ole selles kategoorias parim valik)

950 €

~ 1 nädal

  • Kui su kõige tähtsam tingimus on soodne kodulehe tegemine, siis oleme sinuga ausad.
  • Me ei ole siin parim valik. Miks?
  • Sest me ei taha lihtsalt linnukest kirja saada “Tehtud”.
  • Selline kodulehe tegemine on sisuliselt valmisdisainile sisumaterjalide sisestamine.
  • Sellisel juhul soovitame Googeldada soodsat kodulehe tegemist.

Üle 731 kodulehe kasutab

Turunduslik koduleht

(Tahad head lahendust › kodulehe tegemine turundusstrateegiatega)

1750 €

~ 1 kuu

  • Kodulehe personaalse disaini väljatöötamine
  • Kodulehe turundutaktikad
  • Turundusalased nõuanded
  • Sisulehtede parem müügistrateegia
  • SEO alased nõuanded
  • Veebilehe Mobiiliversioon
  • Kodulehe tegemine WordPressiga (mugavdatakse lihtsamaks kasutamiseks)
  • Sisumaterjalide sisestamine ja lehe paigaldamine soovitud serverisse.
  • Google SEO automaatne optimeerimine.
  • Facebook Pixel ja teiste turundussüsteemide liidestamine

Maksimaalse kasuga kodulehe tegemine

(terve minu teadmiste pagas ja strateegiad on sinu kasutada)

5700 €

~ 2 kuud

  • Sisaldab kõike, mida turunduslik pakett
  • Kodulehe sisulehtede maandumislehe ülesehituse strateegia (küsi lisainfot, sa ei kahetse)
  • Veebilehe strateegia koostamine
  • Kodulehe konversioonipõhine veebidisain
  • Veebilehe sisuloome strateegia koostamine (psühholoogiliste faktoritega)
  • Kodulehe turundustaktikad
  • SEO (automaatne) + parem kodulehe kiirus
  • Facebook Pixel ja teiste turundussüsteemide liidestamine
  • Põhjalik kodulehe valmimisetappide analüüs kogu töö käigus

Tahad paremini tehtud kodulehte?
ESITA HINNAPÄRING

Kodulehe tellimine algab hinnapäringust. Selleks, et saaksime sulle võimalikult täpse pakkumise teha, palun kirjuta, millist kodulehte soovid.

    Näeme, et tulemusliku kodulehe tegemine pakub palju suuremat potentsiaali, kui praegu ära kasutatakse.

    Nüüd, kus mul on su tähelepanu, pea meeles, et kodulehe tegemise juures toob tulemuse hoopis
    midagi muud kui ilus kodulehe disain, hea kood ja soodne kodulehe tegemise hind.

    Miks enamus ettevõtetele kodulehe tegemine ei too soovitud tulemust, samal ajal kui teised naudivad müüki ja päringuid?

    Siin on kerge kontroll, et testida, kas oma kodulehe tegemisel pöörasid tähelepanu järgmistele asjadele:

    1. Su koduleht sisaldab turunduselemente?(tegevusele kutsung, väärtuspakkumine, toimivate valemite järgi tehtud pealkirjad)
    2. Su koduleht oskab mõjutada külastaja arvamust?(kasutab klientide arvustusi, numbrilisi näitajaid, faktilisi tõestusi, sisu on veenev)
    3. Su kodulehel on unikaalne pakkumine, mis on sõnastatud nii, et see kutsub klikkima?
    4. Ja loomulikul tavalised igapäevased asjad?(koduleht on ilusa disainiga, on otsimootoritele optimeeritud, lihtne kasutada jne)
    2022-11-04-AMA-002

    Kui vastasid EI vähemalt ühele küsimusele

    või tahad teada, kuidas oma kodulehe tegemine veel paremini teostada, saame sind aidata veebilehe valmistamisel. Sul on vaja kiirelt tegutsema hakata. Iga järgmine päev tähendab sinu jaoks kaotatud kliente.

    Jagame sulle kodulehe tegemise saladusi, mida oleme seni jaganud ainult oma parimate klientidega.

    Kui sulle on oluline, et…?

    Sulle on tagatud tugi, teades, et keegi aitab, kui oled millegagi hädas?
    Sa ei pea kartma, et räägid teenusepakkujast mööda.
    Ei pea kartma, et ei oska pärast lehega midagi teha või et leht võib olla liiga keeruline.
    Teenusepakkuja, kes on optimaalne maksumuse, kiiruse, tulemuse, suhtes.
    Tahad olla eristuva kodulehe peremees, aga lasta töö teistel teha.
    Tahad võimalikult tõrgeteta töötavat kodulehte, mis tõstaks müüki ja tooks tulemust?

    Soovid, et koduleht pakuks rõõmu ja kergendust, et koduleht tooks juurde kliente viisil, kus sa ise ei pea muretsema, kuidas seda teha, siis võta meiega ühendust.

    Kaua võtab aega?

    Veebilehtede tegemine teostatakse võrdlemisi lühikese tähtajaga (v.a.
    juhtudel, mil tööd väga palju on).

    Keskmine turunduslikult läbimõeldud veebilehe tegemine võtab aega

    1 kuu

    Valmisdisainiga template veebilehe valmistamine võtab aega

    ~ 2 nädalat

    E-poe tegemine võtab aega

    ~ 1,5-2 kuud

    Meid kasutavad veel

    kelle kodulehe tegemine on samuti meile usaldatud:

    Kodulehtede tegemine sisaldab paljude spetsialistide kaasamist.

    Heade kodulehtede tegemine on vähemalt 4 eriala spetsialisti töö.

    Kodulehtede tegemine sisaldab tänapäeval eri firmada oskusteabe kokkupanekut. Paljude digiagentuuride klientide kodulehtede tegemine on meile usaldatud. Laiahaardeline oskusteave on midagi, mida saame omalt poolt lisaväärtusena sulle pakkuda. See annab oskuse analüüsida konkurentide kodulehti. Teame, mida konkureerivate kodulehtede tegemine sisaldab, miks on nii tehtud ja mida vältida.

    Kodulehe loomine ei pea olema sinu jaoks raske

    Kodulehe loomine ei eelda, et sa valdad kõiki erinevaid kodulehe loomisega seonduvaid valdkondi. Jäta see raske ja ebamugav töö meile. Keskendu oma valdkonnale ja näed, kuidas kodulehe päringud hakkavad kasvama. Kodulehe loomine ideaalis eeldab, et sul on hea kodulehe disain, SEO sõbralik alussüsteem. Selleks sobib hästi kodulehe tegemine WordPressiga. Hea kodulehe sisuloome. Õiged turunduselemendid ja kõige olulisem – su kodulehe loomine peab sisaldama usaldust tekitavaid veenmiselemente.

    Paljud algajad arvavad, et veebilehe loomine on lihtne töö

    Veebilehe loomine on muutunud. Internetis veebilehega müümine oli vanasti nii lihtne. Vanasti veebilehe loomine sisaldades endas lihtsakoelist firma teenuste ja kirjelduse ülespanekut. Täna, kui potentsiaalne veebilehe klient tuleb su kodulehele ja sa ei suuda teda kaasa haarata, liigub ta edasi. Järgmise kassipildi või läikiva ja huvipakkuva sisuni. kodulehe loomine ei suuda külastajate kaasa haarata on kogu su raha ja energia, mida veebilehe loomine on sinult võtnud asjata.

    Veebilehtede loomine on muutunud keeruliseks tänu konkurentsile ja käivetele, mida edukad veebilehed saavad.

    Korduma kippuvad küsimused

    1. Kodulehe haldusliidest, näiteks WordPress, Drupal, Magento, Voog.
    2. Kodulehe sisu – pilte, tekste, väärtuspakkumist.
    3. Kodulehe optimeerimist, et koduleht oleks kiire ja hea kui koduleht on otsimootoritele optimeeritud (SEO)
    4. Domeeninime ja veebimajutust. Parimad veebimajutajad Eestis on: Zone.eu, Veebimajutus.ee.
    5. Soovitatav on kaasata internetiturundus (Facebook ads, Google adwords), kodulehe külastatavuse tõstmiseks.
    • Odav koduleht: 800€
    • Turunduslikult toimiv koduleht: 1750€
    • Turuliidrite kodulehed: 6000€ ja peale

    Kodulehe hind sõltub lähenemisest. Odav koduleht on veebilehe sisumaterjalide kopeerimine. Paremini toimiv turunduslik koduleht sisaldab kodulehe valmistamise peamisi strateegiaid. Kõige kallimad kodulehed sisaldavad suuremal määral rakendatavaid taktikaid.

    Kasuta kodulehe tegemisel turundustaktikaid. Lisa väärtuspakkumine, lisa müügilaused, mille juurde lisa müügilauset toetavad tõestused. Tõsta kodulehe külastatavust läbi SEO.

    ESITA HINNAPÄRING

    Kodulehe tellimine algab hinnapäringust. Selleks, et saaksime sulle võimalikult täpse pakkumise teha, palun kirjuta, millist kodulehte soovid.

      Alusta kiirest hinnapäringust, mis ei kohusta mitte millekski