E-poe tegemine | Kasulikud nipid | Telli e-poe valmistamine

E-poe tegemine, mis suurendab müüki.

Meid kasutavad

Ma usun, et soovid saada tõsiselt korralikku e-poodi või e-poe tegijat

Teinud üle

80+

e-poe lahenduse

Kogemus

üle 100k

kuukäivetega e-poodidega

Teinud üle

50+

e-poe liidestuse välise tarkvaraga

Ühte e-poodi teeb

4+

erineva ala spetsialisti.

E-poe tegemine

Alustavale e-poe omanikule

E-poe tegemise põhitõed

Kallim toode eeldab kindlasti rohkem infot, kallis toode alati palju infot. Hea nipp on koondada oma lehele arvustusi, harivat sisu ja muud kasulikku – see tähendab, et klient tuleb teie e-poodi kas info järele või juba harjumusest.

Edasijõudnud e-poe omanik

Kui sul on head pildid, hea sisu jms olemas, siis järgmise etapina tuleks e-poe tegemise juures pöörata tähelepanu:

E-pood on üleval. Kuidas kasvatada e-poe müüki?

Kas tõesti on klient nõus ootama kaupa 1 kuu, et hoida kokku mõned eurod? Või miks inimesed ostavad kaupa kallist e-poest, kui kõrval on teised e-poed, kus on sama kaup odavam? Need e-poed on loonud endast mulje, brändi. Inimene läheb tihtipeale pimesi ostma Aliexpressist, sest tal on arvamus, et seal on odavam. Kuigi tegelikkuses kui ta otsiks, leiaks ta sama kalli kauba ka Eesti e-poest. Kui sa suudad luua oma e-poest mulje, et sul on odavam, parem, erilisem kaup, siis on see tõeline koht, kust saad püsikliendid ja püsitellimused. Sinu eeliseks võib olla näiteks parim klienditeenindus. Või hoopis midagi muud.

Hea e-poe saladus seisneb korduvostudes

Kuidas võistelda Hiina e-poodidega, kohalike odavpakkujatega, kohalike suurte pakkujatega ja Amazoniga?

Kindlasti oled märganud kauplusi või kaubamärke, mis on saavutanud meeletu edu võrreldes teistega ja mille nimel on inimesed läbima mida iganes, et seda saada. Näiteks:

Need poed on suutnud luua väärtuspakkumise, mis on muutunud uskumuseks. Inimesed usuvad, et Lätist ja Aliexpressist on soodsam osta. Sama moodi on vastupidine uskumus. Tihti inimesed ostavad kaupa nimekast ja mainekast poest ainuüksi selle tõttu, et nad usaldavad, et see e-pood müüb ainult kvaliteetset kaupa ja nad ei pea muretsema.

Inimesed ostavad kahel põhjusel: saavutamaks head tunnet või et vältida halba tunnet. Mõlemad on väga tugevad ostupõhjused. Ostja on nõus seisma järjekorras, sest ta saab odavalt Lätist alkoholi. Säästvale kliendile on kokkuhoiust saadav hea tunne suurem kui järjekorras seismise ajakulu. Teisele kliendile vastupidi. Kõik ei viitsi sõita mitu tundi autoga, et hoida paarkümmend eurot kokku. Autoga pika maa läbimine on tüütu, ajakulukas ja ebamugav. Saadav kokkuhoid ei ole neile seda väärt. Kasuta oma e-poega sama nippi. Tööta välja e-poe väärtuspakkumine eeltoodud näite põhjal, et leida inimesi, kes usuvad, et sinu lähenemine on just neile sobilik.

Tehtud e-poed

+veel üle 80 e-poe