Kuidas kodulehel rohkem müüke teha? 10 soodsat võimalust!

Tänapäeval ei ole uue kodulehe tegemine enam nii keerukas ja kodulehe tegemise hind kõrge. Kuidas aga selles Interneti-müras oma kodulehe ja seal olevate toodete/teenustega silma paista? Ja seda pigem väiksema eelarve juures?

Kas teadsid, et valmis kodulehte saab tõhusalt reklaamida vägagi mõistliku hinnaga? Loe kindlasti järgnevaid soodsaid kodulehe reklaamimise võimalusi ja jälgi nende mõju nii analüütikust kui ka firma rahakotis!

1. SEO märksõnad

Kui otsid vastust küsimusele või lahendust probleemile, on sinu esimene allikas tõenäoliselt Google. Google’i otsingud võivad olla veebisaidi liikluse võimas allikas – kui mängid oma kaarte õigesti. Kui sinu potentsiaalsed kliendid otsivad midagi Google’ist, ei vaata nad tõenäoliselt kahest või kolmest parimast tulemusest allapoole. Seega on sinu eesmärk saavutada, et kodulehega seotud märksõnaotsingud ilmuksid ülaosas. Siin tulebki sisse otsingumootori optimeerimine (või SEO strateegia).

SEO on kunst, kuidas suurendada kodulehe nähtavust orgaaniliste otsingumootorite tulemustes. Seda saad teha, lisades oma lehtedele võtmefraase, mida inimesed tõenäoliselt otsivad. Sedasi saad parandada oma kodulehe otsingutulemuste paremusjärjestust, luues kvaliteetset sisu ja lisades peamised otsingufraasid. Kvaliteetne sisu suurendab ka klikkide arvu, sest aina enam lehti soovib saata mõne olulise teema puhul läbi lingi oma lehelt sinu lehele. Backlingid on sinu kodulehe Google’i edetabeli jaoks eriti olulised, kuna need näitavad kodulehe populaarsust.

Kuigi SEO võib olla kuluefektiivne – kui teed töö ise, on tasuks ajakulu –, ei ole kodulehe optimeerimine otsingumootorite jaoks kindlasti kiire lahendus. SEO meetodite valdamine ja kodulehe optimeerimine võib võtta aega nagu ka linkide loomine, lehtede optimeerimine ja uute külastajate juurde toomine. Kui sinu eelarve seda võimaldab, võid kaaluda ka kodulehe sisulooja palkamist.

  • Sülearvuti

2. Kasulikud artiklid ja nõuanded

Loo oma veebisaidile originaalset ja asjakohast sisu. See on suurepärane koht SEO-le optimeeritud märksõnade lisamiseks ja lojaalsete lugejate hulga kogumiseks, kes tulevad tagasi, et lisalugemist leida. Lisa ka videoid, fotosid ja graafikat ning julgusta lugejaid jagama postitusi, mis neile meeldivad.

Kui oled loonud asjalikke ja nõuandeid täis postitusi, leia üles lehed, kes aktsepteerivad külalispostitusi ja paku neid sinna!

  • Animatsiooni joonistamine

3. E-maili turundus

Meiliturundus on läbiproovitud tööriist klientidega suhtlemiseks ning uute leidmiseks ja hoidmiseks. See hõlmab sisuliselt kõigi potentsiaalsete klientide e-posti aadresside kogumist ja seejärel sisu – uudiskirjade, tutvustuste, allahindluste ja teabe – jagamist, et luua suhteid.

Vali välja meiliturunduse platvorm ja hakka e-maile koguma. Näiteks kodumaisel Smailyl on kuni 2000 kontakti korral teenus tasuta!

Veendu, et sa järgid GDPR reegleid meilide kogumisel!

8. Linkedin

Sõltuvalt sinu veebilehe eesmärgist ja kaubamärgist võib LinkedIn olla ideaalne tööriist kodulehe liikluse suurendamiseks. Kasuta seda ära täites huvitav profiil ja luues kasulikke ühendusi. Jälgi oma valdkonna mõjukaid inimesi ja loe, mida nad jagavad. Liitu asjakohaste gruppidega ja postita sageli oma kodulehel olevat värsket ja asjalikku sisu (koos linkidega).

9. Google My Business

Lisa kindlasti oma ettevõte teenuses Google My Business tasuta loendisse, nii et kui potentsiaalsed kliendid otsivad kohalikke ettevõtteid või vaatavad Google Mapsi, kuvatakse sinu ettevõte koos lahtiolekuaegade, asukoha, arvustuste jms andmetega. Veenduge, et sinu kirje sisaldaks linki veebilehele.

10. Kodulehe reklaamimine läbi YouTube’i

Videote loomine ja nende YouTube’i üleslaadimine võib levitada sinu sisu (ja tuua linke veebilehele) YouTube’is endas – sealt edasi indekseerib Google sisu ja muudab selle otsitavaks. Saad video manustada oma kodulehele ja jagada sotsiaalmeedia kontodel. Veendu, et kirjeldus lingiks sinu kodulehele ja lisa videosse üleskutse tegevusele – ideaaljuhul see, mis suunab vaatajad su veebilehele.

Ära muretse viraalseks muutumise surve pärast. Video ei vaja tõhususe saavutamiseks kahte miljonit vaatamist

Koduleht on suurepärane turundustööriist. See esindab sinu ettevõtet Internetis ja on üks olulisemaid digitaalse turunduse kanaleid, mida saad kasutada müügi suurendamiseks. Igal ettevõttel, kes soovib veebis edu saavutada, peab olema selgelt määratletud kodulehe turundusstrateegia. See ei ole enam valikute küsimus, vaid kohustuslik ettevõtetele, kes soovivad ellu jääda tiheda konkurentsiga veebiturul.

Soovid veebilehte, mis müüb? Võta ühendust ja leiame sinu jaoks sobivaima lahenduse!

ESITA HINNAPÄRING

Kodulehe tellimine algab hinnapäringust. Selleks, et saaksime sulle võimalikult täpse pakkumise teha, palun kirjuta, millist kodulehte soovid.

    Alusta kiirest hinnapäringust, mis ei kohusta mitte millekski,